Ε: Πώς μπορώ να αμφισβητήσω μια χρέωση;
Α: Για να αμφισβητήσετε μια χρέωση, επικοινωνήστε με το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που εξέδωσε την κάρτα σας. Μόνο ο εκδότης έχει ειδικά και μοναδικά στοιχεία για τον λογαριασμό σας, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων σας να υποβάλετε αναφορές αμφισβήτησης. Η διαδικασία διαχείρισης διενέξεων που έχει συμφωνηθεί από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που εκδίδουν Mastercard ή διεκπεραιώνουν συναλλαγές με Mastercard θεσπίστηκε για να επιτρέπει στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα τη διαχείριση των διενέξεων με κατόχους καρτών και εμπόρους με επίσημο τρόπο.
Ε: Πού πρέπει να απευθυνθώ αν δεν λάβω ποτέ ένα προϊόν το οποίο αγόρασα ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά;
Α: Αν δεν λάβατε ένα προϊόν που αγοράσατε ή αν λάβατε άλλο προϊόν, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με τον έμπορα για να προσπαθήσει να λύσει το θέμα. Αν δεν μπορέσετε να καταλήξετε σε συμφωνία και θέλετε να αμφισβητήσετε τη συναλλαγή, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που εξέδωσε την Mastercard σας.
Κατά κανόνα, στην πίσω πλευρά της κάρτας σας αναγράφεται ο αριθμός εξυπηρέτησης πελατών του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος. Μπορείτε πάντοτε να απευθύνεστε στο κέντρο βοήθειας της Mastercard καλώντας δωρεάν στον αριθμό 1-800-627-8372 ή με χρέωση του καλούμενου αριθμού 1-636-722-7111 και εμείς θα σας φέρουμε σε επαφή με το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα.
Ε: Έκανα μια αγορά αλλά έλαβα άλλο προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;
Α: Αν αγοράσατε ένα προϊόν και λάβατε κάποιο άλλο, επικοινωνήστε με τον έμπορα για να προσπαθήσει να λύσει το θέμα. Αν δεν μπορείτε να καταλήξετε σε συμφωνία με τον έμπορα και θέλετε να υποβάλετε αναφορά αμφισβήτησης της συναλλαγής, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που εξέδωσε τη Mastercard σας.
Κατά κανόνα, στην πίσω πλευρά κάθε κάρτας αναγράφεται ο αριθμός εξυπηρέτησης πελατών του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος που μπορείτε να καλέσετε. Μπορείτε πάντοτε να απευθύνεστε στο κέντρο βοήθειας της Mastercard καλώντας δωρεάν στον αριθμό 1-800-627-8372 ή με χρέωση του καλούμενου αριθμού 1-636-722-7111.
Ε: Πώς μπορώ να έχω επιστροφή χρημάτων από μια επιχείρηση που κήρυξε πτώχευση;
Α: Αν χρησιμοποιήσατε Mastercard για αγορά από επιχείρηση η οποία έχει κηρύξει πτώχευση, μπορείτε να υποβάλετε αναφορά αμφισβήτησης της συναλλαγής στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που εξέδωσε την κάρτα. Κατά κανόνα, στην πίσω πλευρά κάθε κάρτας αναγράφεται ο αριθμός εξυπηρέτησης πελατών του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος που μπορείτε να καλέσετε. Μπορείτε πάντοτε να απευθύνεστε στο κέντρο βοήθειας της Mastercard καλώντας δωρεάν στον αριθμό 1-800-627-8372 ή με χρέωση του καλούμενου αριθμού 1-636-722-7111.
Ε: Τι πρέπει να κάνω αν το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που εξέδωσε τη Mastercard με ενημερώσει ότι η Mastercard απέρριψε την αναφορά αμφισβήτησης της συναλλαγής που υπέβαλα;
Α: Αν η αναφορά σας απορριφθεί, το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που εξέδωσε τη Mastercard σας θα μπορεί να σας εξηγήσει τον λόγο. Κατά κανόνα, στην πίσω πλευρά κάθε κάρτας αναγράφεται ο αριθμός εξυπηρέτησης πελατών του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος που μπορείτε να καλέσετε. Μπορείτε πάντοτε να απευθύνεστε στο κέντρο βοήθειας της Mastercard, καλώντας δωρεάν στον αριθμό 1-800-627-8372 ή με χρέωση του καλούμενου αριθμού 1-636-722-7111.
Ε: Υπάρχουν ερωτήσεις που δεν απαντήθηκαν εδώ;
Α: Εάν η ερώτησή σας δεν υπάρχει, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό που εξέδωσε την κάρτα σας, διότι μόνον εκεί έχουν ειδικά στοιχεία για τον λογαριασμό σας. Συνήθως, στην πίσω πλευρά της κάρτας σας αναγράφεται ένας αριθμός εξυπηρέτησης πελατών. Μπορείτε πάντοτε να απευθύνεστε στο κέντρο βοήθειας της Mastercard ή να καλείτε δωρεάν στον αριθμό 1-800-627-8372, ή με χρέωση στον καλούμενο αριθμό 1-636-722-7111. Εάν πιστεύετε ότι η ερώτησή σας δεν μπορεί να απαντηθεί από τη Mastercard, κάντε κλικ εδώ για να υποβάλετε την ερώτησή σας.
Ε: Τι είναι η απόδοση συμβόλου;
Α: Η απόδοση συμβόλου είναι μια διαδικασία αντικατάστασης του αριθμού του κύριου λογαριασμού με τον οποίο είναι συνδεδεμένη μια κάρτα (PAN)—του 16ψήφιου αριθμού που αναγράφεται πάνω στην πλαστική κάρτα —με έναν μοναδικό εναλλακτικό αριθμό κάρτας, ή αλλιώς «σύμβολο». Τα σύμβολα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για συναλλαγές σε κινητά σημεία πώλησης, σε αγορές με App ή σε ηλεκτρονικές αγορές.
Ε: Ποια είναι τα οφέλη της απόδοσης συμβόλου;
Α: Η απόδοση συμβόλου μειώνει τα κρούσματα απάτης που σχετίζονται με τις ηλεκτρονικές πληρωμές, ενισχύοντας την ασφάλεια των συναλλαγών, μέσω της προσθήκης ενός δυναμικού στοιχείου σε κάθε συναλλαγή. Αξιοποιεί την ασφάλεια που παρέχει ένα τσιπ EMV (Europay, MasterCard και Visa) και την εφαρμόζει σε περιβάλλοντα όπου δεν χρησιμοποιείται κάρτα, συμπεριλαμβανομένων πληρωμών εγγύτητας, κινητές και ηλεκτρονικές πληρωμές.
Οι έμποροι επωφελούνται από τις ασφαλέστερες συναλλαγές, καθώς και από την ταχύτερη διαδικασία στο ταμείο, τις νέες επιλογές αποδοχής πληρωμών και τη μεγαλύτερη ποικιλία μεθόδων πώλησης.
Ε: Πώς εξασφαλίζω τη δυνατότητα να αποδέχομαι συναλλαγές από επιλέξιμες συσκευές;
Α: Τα υπάρχοντα τερματικά ανέπαφης λειτουργίας είναι συμβατά με συναλλαγές με απόδοση συμβόλου, χωρίς να απαιτείται καμία άλλη ενέργεια. Η Mastercard προσφέρει στους εμπόρους μια δωρεάν, προαιρετική υπηρεσία για μεγαλύτερη ασφάλεια στην αποδοχή πληρωμών μέσω App, την Ψηφιακή Ασφαλή Απομακρυσμένη Πληρωμή (DSRP). Για να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία DSRP, οι έμποροι πρέπει:
Να επικοινωνήσουν με τον αποδέκτη καρτών τους για να εξασφαλίσουν ότι η υπηρεσία DSRP υποστηρίζεται
Να συνδέσουν το κινητό App τους με τον συνεργάτη για τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια
Ε: Ποιος είναι ο ρόλος της Mastercard στην κυκλοφορία των ηλεκτρονικών πορτοφολιών;
Α: Τα νέα ηλεκτρονικά πορτοφόλια συνδέονται με την Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Ενεργοποίησης Mastercard (MDES), έτσι ώστε οι συμμετέχοντες εκδότες να μπορούν να εξασφαλίζουν κινητές πληρωμές σε εκατομμύρια συσκευές.
Ε: Τι σημαίνουν οι νέες ψηφιακές πληρωμές για μένα;
Α: Τόσο για καταναλωτές όσο και για εμπόρους, κάθε αγορά με χρεωστική, πιστωτική, προπληρωμένη κάρτα ή κάρτα μικρής επιχείρησης Mastercard που διαθέτει απόδοση συμβόλου και χρησιμοποιεί Google Pay, Samsung Pay ή Apple Pay στις ΗΠΑ, προσφέρει την ενισχυμένη ασφάλεια και τα οφέλη ηλεκτρονικών συναλλαγών Mastercard, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας ασφαλούς απόδοσης συμβόλου.
Ε: Αυτό θα επηρεάσει τον τρόπο διάκρισης νέων και υφιστάμενων πελατών;
Α: Οι έμποροι που χρησιμοποιούν τους αριθμούς καρτών για την αναγνώριση πελατών δεν θα μπορούν να διακρίνουν τους υφιστάμενους πελάτες, αν αυτή είναι η πρώτη φορά που οι πελάτες αυτοί χρησιμοποιούν το σύμβολό τους, καθώς αυτό εμφανίζεται ως νέος αριθμός κάρτας. Ωστόσο, όταν χρησιμοποιηθεί ξανά, οι έμποροι θα μπορέσουν να αναγνωρίσουν το σύμβολο που συσχετίζεται με τη συσκευή του καταναλωτή.
Ε: Υπάρχει κάποιο από τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια που υποστηρίζει τα προγράμματα πελατειακής πίστης που διαθέτω;
Α: Το Google Pay επιτρέπει την προσθήκη, στο ταμείο, και χρήση των καρτών προγραμμάτων πελατειακής πίστης των εμπόρων.